Przejdź do treści
Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEORGANICZONYM

Treść

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Wójt Gminy Milanów, ul. Kościelna 11A, 21 – 210 Milanów, tel/fax (083)3567002 ogłasza przetarg nieograniczony na roboty termomodernizacyjne, modernizacja instalacji co, oraz przebudowa dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Rudnie.

Szczegóły opisane w SIWZ (do pobrania wraz z załącznikami w godzinach 800 – 1430 pok. Nr 10)

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniają inne wymagania wynikające z ustawy a także złożą oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ

Pożądany termin wykonania

31.05. 2006 r.

Kryteria oceny i ich znaczenie

Cena – 90 %
Okres gwarancji – 10 %

Miejsce składania ofert

Urząd Gminy Milanów, ul. Kościelna 11A, 21 – 210 Milanów, pok. Nr 3 (sekretariat )

Termin składania ofert

08 grudnia 2005 r. do godziny 1000

Termin otwarcia ofert

08 grudnia 2005 r. o godzinie 1030 w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 10

Termin związania ofertą

60 dni od upływu terminu składania ofert.







Wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie www.milanow.iap.pl dnia 13 października

Autor: AL