Przejdź do treści
Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO NA SPRZEDAŻ AUTOBUSU

Treść

OGŁOSZENIE
PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO NA SPRZEDAŻ AUTOBUSU
Z DNIA 24 LISTOPADA 2005r

Wójt Gminy Milanów

O G Ł A S Z A
przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż autobusu
Marka: AUTOSAN
Typ : H 9 - 21
Rok produkcji : 1992
Liczba miejsc : 40
Pojemność : 6540 cm 3
Przebieg km : 500 000 km
Cena wywoławcza : 34300,- zł ( słownie : trzydzieści cztery tysiące trzysta złotych )

1. Przetarg odbędzie się w dniu 9 grudnia 2005 r. o godz. 11 00 w siedzibie Urzędu Gminy Milanów ul. Kościelna 11 A - sala konferencyjna .
2. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 1700 zł ( słownie : jeden tysiąc siedemset złotych ) najpóźniej na 3 dni przed dniem otwarcia przetargu, w kasie Urzędu Gminy Milanów w godzinach od 8.00 do 14.00 lub na konto w Banku Spółdzielczym Radzyń Podlaski O / Milanów Nr 61804610672004060016610005 z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby środki pieniężne znalazły się na koncie Urzędu Gminy do dnia 17 października 2005 r.
3. Postąpienie ustala się w wysokości 500 zł ( słowie: pięćset złotych ) .
4. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
5. Osobie która nie wygra przetargu, wadium zwraca się niezwłocznie po jego zamknięciu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Uczestnikowi wygrywającemu przetarg wadium zalicza się na poczet ceny nabycia autobusu.
6. Wyłoniony w drodze przetargu kandydat na nabywcę autobusu jest zobowiązany w terminie do 14 dni, licząc od daty rozstrzygnięcia przetargu dokonać wpłaty ceny ustalonej w przetargu, pomniejszonej o wpłacone wadium, na podane wyżej konto Urzędu Gminy Milanów. Datą uiszczenia wpłaty jest data uznania rachunku bankowego Urzędu Gminy Milanów.
7. Jeżeli osoba, która wygrała przetarg, nie dokona wymaganej wpłaty w określonym terminie lub nie stawi się do zawarcia umowy kupna-sprzedaży w terminie i miejscu wyznaczonym przez sprzedającego – bez wcześniejszego uzasadnionego usprawiedliwienia, organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
8. Sprzedaż autobusu podlega zwolnieniu od podatku VAT.
9. Ogłaszający ma prawo z uzasadnionej przyczyny do odwołania ogłoszonego przetargu.
10. Ogłoszenie o przetargu podaje się do publicznej wiadomości na okres 21 dni przed wyznaczonym terminem przetargu.
11. Dodatkowych informacji o przetargu można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Milanów ul. Kościelna 11 A, pokój Nr 9 lub telefonicznie (083) 3567002.

Autor: JSZ