Przejdź do treści
Przejdź do stopki

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ AUTOBUSU

autokar szkolny

Treść

OGŁOSZENIE
PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO NA SPRZEDAŻ AUTOBUSU
Z DNIA 11 września 2006r

Wójt Gminy Milanów

O G Ł A S Z A
drugi przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż autobusu
Marka: AUTOSAN
Typ : H 9 - 21
Rok produkcji : 1992
Liczba miejsc : 40
Pojemność : 6540 cm 3
Przebieg km : 500 000 km
Kapitalny remont karoserii został przeprowadzony w 2003 r.
Cena wywoławcza : 25 000,- zł ( słownie : dwadzieścia pięć tysięcy złotych )

1. Przetarg odbędzie się w dniu 02 października 2006 r. o godz. 11 00 w siedzibie Urzędu Gminy Milanów ul. Kościelna 11 A - sala konferencyjna .
2. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 1000 zł ( słownie : jeden tysiąc złotych ) najpóźniej na 3 dni przed dniem otwarcia przetargu, w kasie Urzędu Gminy Milanów w godzinach od 800 do 1400 lub na konto w Banku Spółdzielczym Radzyń Podlaski O / Milanów Nr 61804610672004060016610005 z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby środki pieniężne znalazły się na koncie Urzędu Gminy do dnia 04 września 2006 r.
3. Postąpienie ustala się w wysokości 500 zł ( słowie: pięćset złotych ) .
4. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
5. Osobie która nie wygra przetargu, wadium zwraca się niezwłocznie po jego zamknięciu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Uczestnikowi wygrywającemu przetarg wadium zalicza się na poczet ceny nabycia autobusu.
6. Wyłoniony w drodze przetargu kandydat na nabywcę autobusu jest zobowiązany w terminie do 14 dni, licząc od daty rozstrzygnięcia przetargu dokonać wpłaty ceny ustalonej w przetargu, pomniejszonej o wpłacone wadium, na podane wyżej konto Urzędu Gminy Milanów. Datą uiszczenia wpłaty jest data uznania rachunku bankowego Urzędu Gminy Milanów.
7. Jeżeli osoba, która wygrała przetarg, nie dokona wymaganej wpłaty w określonym terminie lub nie stawi się do zawarcia umowy kupna-sprzedaży w terminie i miejscu wyznaczonym przez sprzedającego – bez wcześniejszego uzasadnionego usprawiedliwienia, organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
8. Sprzedaż autobusu podlega zwolnieniu od podatku VAT.
9. Ogłaszający ma prawo z uzasadnionej przyczyny do odwołania ogłoszonego przetargu.
10. Ogłoszenie o przetargu podaje się do publicznej wiadomości na okres 21 dni przed wyznaczonym terminem przetargu.
11. Dodatkowych informacji o przetargu można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Milanów ul. Kościelna 11 A, pokój Nr 9, na naszej stronie internetowej www.milanow.iap.pl, lub telefonicznie (083) 3567002 i (083) 3567635.


Autor: J.Sz